Monday 16 September 2013

debolbe

I just drew this massive artwork for skater friend's new photo studio called "debolbe"

This is the biggest artwork Ive ever done, took 3days 14hours....

It was so fun, normally I have to take care not to be seen by anyone when I draw on the street coz otherwise Im gonna be arrested...but this time I had permission so I could take a time properly.
Big thanks Yusuke Oshiba and Isamu Isono for giving me an opportunity, respect!


友人の大柴裕介くんと磯野勇くんの新しいphoto studio "debolbe"の看板を描かせてもらいました
割とタイトなスケジュールでしかも今までで一番大きいartworkだったのですが、満足のいけるものが描けました
名前の由来から、朽ちたスタジオ自体と、その中で泳ぐ古代の魚の生命力を表したイメージ

ポスカの中字でひたすら3日間、14時間
普段、ストリートで描くときはpoliceや人の目を気にしてなかなか集中できませんが、今回は許可を得ていたので時間をかけて集中して描くことができました
貴重な機会を与えてくれた2人に大きな感謝
最近人との繋がりはおもしろいとつくづく感じさせられます、
この2人も付き合いがそこまで長い訳ではないけども、すごく近く感じるし
外で描いていると話しかけてくるやつなんかもいて、これだからおもしろい

今までの点を線につなげろってのはこうゆうことかって思ったりします






-Day1-


-Day2-


-Day3-







No comments:

Post a Comment